Efektywna sprzedaż stacjonarna cz.2
przejdź w dół
Skuteczna sprzedaż i budowanie Supermocne relacje z klientami cd.
Aby skutecznie rozwijać swoją markę postaw na wprowadzenie i kultywowanie głębszych relacji z Twoimi klientami. Będziesz w stanie to zrobić tylko wtedy, kiedy jasno określisz wartości, które Twoja marka reprezentuje. Komunikowanie ich na każdym etapie kontaktu z klientem zmieni przypadkowego kupującego w lojalnego klienta, często powracającego i polecającego Twoją markę wszystkim znajomym.
LEKCJA 1
Strategia CORE
R – RELATE – nawiąż relacje z klientami
Przechodzimy do kolejnego etapu naszej strategii CORE - budowania głębszych relacji z klientami. Nawiązywanie relacji z klientami to nic innego jak dzielenie się z nimi Twoją magią, po której będą Cię kojarzyć. Odpowiedz sobie zatem na pytanie, w jaki sposób wyrażone są wartości Twojej marki w trakcie całego procesu obsługi? Jak chciałabyś, aby klienci byli obsługiwani? Czy Twoje oczekiwania są jasne dla pracowników? W jaki sposób monitorujesz, czy standardy są właściwie utrzymane?
Do lekcji otrzymujesz ode mnie formularz Tajnego Klienta, który pomoże Tobie monitorować poziom obsługi klienta w Twoim sklepie.
LEKCJA 2
Strategia CORE
R – RELATE – nawiąż relacje z klientami cz. 2
W tej lekcji nauczę Cię sprzedaży wartości produktu, a nie jego ceny. Przedstawię Ci skuteczne strategie sprzedażowe bazujące na upsellingu i cross-sellingu, dzięki którym zaoferujesz swojemu klientowi w pełni zaspakajający jego potrzeby kompletny zakup. Podsumujemy także schemat powitania, badania potrzeb i zaproszenia klienta do współpracy.
LEKCJA 3
Strategia CORE
R – RELATE – nawiąż relacje z klientami cz. 3
W tym materiale przeanalizujemy strategią pomocy klientowi potwierdzenia dokonanego wyboru i efektywnego zamknięcia sprzedaży z uwzględnieniem sprzedaży przykasowej.
LEKCJA BONUSOWA!!!
Strategia CORE
E – ENGAGE – zaangażuj klientów
To już ostatnia lekcja ze strategii efektywnej sprzedaży CORE. Tym razem przeanalizujemy ostatnią literkę tej strategii, E – Engage, czyli wszystko to, co możesz zrobić, by dalej zaangażować swojego klienta do kolejnych powrotów i do polecania Twojej marki.