Moduł 10 - Efektywna Sprzedaż Stacjonarna

Subskrypcyjny Kurs Online

SUPERMENKI BIZNESU PRO

 

TYDZIEŃ

39

EFEKTYWNA SPRZEDAŻ STACJONARNA

Strategia CORE
R – RELATE – nawiąż relacje z klientami cz.1

 

 

Przechodzimy do kolejnego etapu naszej strategii CORE - budowania głębszych relacji z klientami. Nawiązywanie relacji z klientami to nic innego jak dzielenie się z nimi Twoją magią, po której będą Cię kojarzyć. Odpowiedz sobie zatem na pytanie, w jaki sposób wyrażone są wartości Twojej marki w trakcie całego procesu obsługi? Jak chciałabyś, aby klienci byli obsługiwani? Czy Twoje oczekiwania są jasne dla pracowników? W jaki sposób monitorujesz, czy standardy są właściwie utrzymane?

 

Do lekcji otrzymujesz ode mnie formularz Tajnego Klienta, który pomoże Tobie monitorować poziom obsługi klienta w Twoim sklepie.

Subskrypcyjny Kurs Online

SUPERMENKI BIZNESU PRO

 

TYDZIEŃ

40

EFEKTYWNA SPRZEDAŻ STACJONARNA

Strategia CORE
R – RELATE – nawiąż relacje z klientami cz.2

 

 

W tej lekcji nauczę Cię sprzedaży wartości produktu, a nie jego ceny. Przedstawię Ci skuteczne strategie sprzedażowe bazujące na upsellingu i cross-sellingu, dzięki którym zaoferujesz swojemu klientowi w pełni zaspakajający jego potrzeby kompletny zakup. Podsumujemy także schemat powitania, badania potrzeb i zaproszenia klienta do współpracy. 

Subskrypcyjny Kurs Online

SUPERMENKI BIZNESU PRO

 

TYDZIEŃ

41

EFEKTYWNA SPRZEDAŻ STACJONARNA

Strategia CORE
R – RELATE – nawiąż relacje z klientami cz.3

 

 

 

W tym materiale przeanalizujemy strategią pomocy klientowi potwierdzenia dokonanego wyboru i efektywnego zamknięcia sprzedaży z uwzględnieniem sprzedaży przykasowej. 

Subskrypcyjny Kurs Online

SUPERMENKI BIZNESU PRO

 

TYDZIEŃ

42

bonus

EFEKTYWNA SPRZEDAŻ STACJONARNA

Strategia CORE
E – ENGAGE – zaangażuj klientów

 

 

 

 

To już ostatnia lekcja ze strategii efektywnej sprzedaży CORE. Tym razem przeanalizujemy ostatnią literkę tej strategii, E – Engage, czyli wszystko to, co możesz zrobić, by dalej zaangażować swojego klienta do kolejnych powrotów i do polecania Twojej marki.