Narzędzia sprzedażowe

przejdź w dół

Programy lojalnościowe, Bony podarunkowe, Czterotygodniowy plan marketingowy

Podzielę się wiedzą o niektórych z najbardziej skutecznych narzędziach sprzedażowych. Programy lojalnościowe, bony podarunkowe, czy również planowanie krótkoterminowych strategii marketingowych. Oto narzędzia, które omówimy w tym module.

LEKCJA 1

PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE
część 1

​Czy wiesz o tym, że nie wszyscy klienci są sobie równi? Prawda jest taka, że większość firm zarabia 80% swoich przychodów bazując na transakcjach zaledwie z 20% klientów. Aby zachęcić najlepszych klientów do częstszych powrotów i do wydawania większych kwot, potrzebujesz przemyślanego programu lojalnościowego, który nie bazuje tylko na rabatach. 

LEKCJA 2

 

PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE
część 2

 Oto tematy, które w tym materiale poruszam, dzięki którym będziesz mogła zwiększyć lojalność Twoich klientów:

  • Przejdziemy przez o skuteczne, alternatywne pomysły dla stosowania rabatów

  • Zapoznam Cię z personalizowaniem podejścia do klienta i ze sposobami na celebrowaniem Twoich klientów

  • Dam Ci pomysły na materiały i pomysły marketingowe wspierające sprzedaż

  • Podpowiem Ci, jak budować zaufanie Twoich klientów do Twojej marki.

LEKCJA 3

BONY PODARUNKOWE

W tej lekcji poznasz niesamowity potencjał bonów podarunkowych. Są one najczęściej kupowane są przez zadowolonych klientów, jako prezent dla bliskich. To doskonałe rozwiązanie dla osób, które nie mają pomysłu na podarunek dla swoich partnerów. Zakup bonu jest niezwykle prosty, a zadowolenie nabywcy i obdarowanej osoby wręcz gwarantowane!

 

Bony mogą doskonale wpłynąć na zwiększenie sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów i na poprawę płynności finansowej firmy. Niestety, ale wiele sklepów stacjonarnych bagatelizuje ich potencjał. Osoby prowadzące biznesy stacjonarne dość często nie przykładają się do wprowadzenia strategii sprzedaży bonów, przygotowania projektu graficznego i planu promocji. 

 

W tym materiale dowiesz się, jak prawidłowo podejść do tego tematu, stworzyć ciekawą ofertę, skuteczną strategię sprzedaży oraz jak analizować jej wyniki. 

 

Do lekcji otrzymujesz także pdf z linkiem do pobrania przykładowych szablonów bonów świątecznych, które możesz dopasować sobie do brandingu Twojej marki. 

LEKCJA BONUSOWA!!!

CZTEROTYGODNIOWY PLAN MARKETINGOWY

Jak zaplanować i skutecznie przeprowadzić czterotygodniową kampanię marketingową przy użyciu mediów społecznościowych i newslettera? 

Odpowiedź znajdziesz w tej lekcji, w której na przykładzie przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia daję Ci pomysły, co zrobić, aby Twoi klienci dokonywali zakupów prezentów dla swoich bliskich właśnie u Ciebie.  

 

Dzięki moim poradom nie pozwolisz klientom zapomnieć o sobie i nie będziesz oddawać ich konkurencji! 

 

W lekcji znajdziesz sprawdzone w praktyce i wdrażane od lat przez prowadzone przeze mnie sklepy w kraju i za granicą strategie na przyciąganie klientów i zwiększanie obrotów za pomocą mediów społecznościowych i newslettera. Dodatkowo, pokażę Ci jak szybko i łatwo tworzyć 15 sekundowe filmy reklamowe na social media z wykorzystaniem możliwości, które daje nam Menadżer Reklam oraz 3 inne, zewnętrzne aplikacje.