Reklama w Social Media

przejdź w dół

Skuteczne reklamy na Facebooku i Instagramie

Zaczynamy bardzo ekscytujący temat – "Reklamy w mediach społecznościowych". Podczas tego modułu nauczysz się jak skutecznie tworzyć i ustawiać reklamy na Facebooku i Instagramie, jak używać Menadżera Reklam oraz efektywnie określać i targetować najbardziej odpowiednich dla twojej marki odbiorców.

LEKCJA 1

W pierwszej lekcji omówimy podstawy, tak aby kolejne kroki były dla Ciebie jasne. 

 

Dowiesz się:

  • Dlaczego marka, która chce angażować odbiorców, nie może bazować tylko na postach organicznych, nie opłacanych reklamą.

  • Jak skutecznie zmienić naszych fanów w klientów za pomocą budowania świadomości marki z wykorzystaniem reklam w mediach społecznościowych.

  • Jakie korzyści dla marki niesie ustawianie reklam przez Menadżera Reklam i dlaczego „przepala się kasę” ustawiając reklamy przez przycisk „Promuj Post”.

  • Jakie reklamy są dozwolone przez media społecznościowe, a czego nie można reklamować.

  • Jakie informacje możesz wyciągnąć ze statystyk Twojego profilu na Facebooku i Instagramie, by Twoje reklamy były o wiele bardziej skuteczniejsze i docierały z właściwymi przekazami do grupy Twoich idealnych klientów.

  • Jaki jest interfejs Menadżera Reklam.

  • Jakie cele reklamowe możesz ustawić.

  • Na czym polega struktura kampanii.

LEKCJA 2

Dzięki tej lekcji zaprzyjaźnię Cię z interfejsem Zestawu Reklam.
 
Przejdziemy przez następujące opcje targetowania reklam:

  • demograficzne

  • zainteresowania i zachowania

  • budżet i harmonogram

  • wykluczanie grup odbiorców

  • połączenia

  • umiejscowienie

 

Przejdź przez całą lekcję i przeklinaj sama wszystkie kategorie. Dzięki temu zapoznasz się z różnymi możliwościami, które będziesz mogła znaleźć właśnie w Zestawie Reklam.

LEKCJA 3

Nauczę Cię klonować Twoich odbiorców i klientów!
 
Jeśli masz fanpage realnych fanów lub listę mailingową możesz zaprząc samego Facebooka, aby poszukał w swoich bazach w oparciu o setki parametrów, osoby na Facebook, które są podobne (pod szeregiem względów) do tych, którzy już coś u ciebie kupili lub zapisali się na twoją listę mailingową. Służy do tego narzędzie „Odbiorcy”). Gdy już system Facebooka przypisze do adresów e-mail profile osób, które mają konto w serwisie, możemy zlecić mu, aby poszukał dla nas w oparciu o tę bazę, osób, które są podobne do tych, które mamy na naszej liście (np. klientów). 
 
Brzmi ciekawie?
 
Obejrzyj lekcję i naucz się poszerzania grupy klientów z pomocą Menadżera Reklam. 😊
 
Trzymam kciuki za Twój rozwój!

LEKCJA BONUSOWA!!!

Czas wakacji nie jest najlepszym okresem do lajwów więc zamiast naszego tradycyjnego spotkania nagrałam dla ciebie lekcję. 

Z tej lekcji dowiesz się, jak stworzyć ostatni element ustawiania kampanii reklamowej – jej wizualną kreację. Pokażę CI, jak możesz wypromować istniejący post lub stworzyć całkiem nowy z poziomu menadżera reklam. Dowiesz się też, jak sprawdzać czy reklama wyświetla się właściwie na różnych platformach. 

Po skończeniu tej lekcji będziesz w stanie ustawić całą reklamę od początku do końca. Trzymam kciuki za to, by Twoje reklamy przyciągały jak największą ilość obserwujących i przekształcały ich w klientów!