Angażujące treści

przejdź w dół

Angażujące treści w Social Media

Zaczynamy całkowicie nowy temat, bez którego w dzisiejszych czasach ani rusz, czyli sprawnej komunikacji Twojej marki stacjonarnej przez media społecznościowe. Podczas tego modułu dowiesz się o kluczowych krokach i sekretach, które ja sama wdrzażam w moich działaniach social media. Chcę przekazać Ci moje obserwacje, najważniejsze miejsca, na których należy się skupię, abyś poznała bieżące trendy i wiedziała, w jakim kierunku powinna zmierzać komunikacja Twojej marki przez media społecznościowe. 

LEKCJA 1

 

 

Pierwszą lekcję poświęcimy na upewnienie się, że fundamenty Twoich profili na Facebooku i Instagramie są prawidłowo ustawione. 

 

Tematy, które poruszymy to:

  • Facebook i Instagram w Polsce w liczbach

  • Jak zmienić konto osobiste na Facebooku i Instagramie na konto firmowe?

  • Zasady dobrze ustawionego cover photo (zdjęcie w tle) i zdjęcia profilowego

  • Zwracanie uwagi użytkowników przez Pin Posty, przycisk Call To Action

  • Jak działają rekomendacje na Facebooku?

  • Jak skonfigurować sklep na Facebooku?

  • Jakie informacje powinno zawierać perfekcyjne bio marki na Instagramie?

Dodatkowo, otrzymujesz ode mnie checklistę, dzięki której przeprowadzisz audyt ustawień Twojego konta firmowego na Facebooku i Instagramie. 

LEKCJA 2

W lekcji nr 2 zajmiemy się fundamentami angażujących treści. Przeanalizujemy docelową grupę Twoich idealnych klientów po to, aby Twoje działania były skuteczniejsze, a posty budowały zaangażowanie. Następnie stworzymy Supermocne Bio Twojej marki, które w klarowny sposób pokaże czym wyróżnia się ona i w jaki sposób pomaga swoim klientom. Dalej przejdziemy do procesu tworzenia treści i narzędzi, które pomogą Ci w ich planowaniu. Po skończeniu tej lekcji będziesz w stanie zidentyfikować nieskuteczne strategie, które szkodzą markom w budowaniu zaangażowania oraz poznasz te, które działają odwrotnie. Określisz też styl i strategię, po której chcesz, aby Twoja marka była rozpoznawalna w mediach społecznościowych. Poznasz strategię tworzenia Twoich wyjątkowych, wartościowych treści i w oparciu o nie będziesz w stanie stworzyć swój urozmaicony kalendarz postów social media na cały miesiąc, który przyciągnie uwagę Twoich idealnych klientów. 

 

Do lekcji otrzymujesz:

  • karty pracy „Audyt, styl, strategia i supermocne bio”

  • miesięczny social media planner 

  • kalendarz świąt i okazji

LEKCJA 3

Tutaj zajmiemy się zwiększeniem zaangażowania twoich odbiorców oraz ruchu na profilach twojej marki. Wyjaśnię tobie jak stosować w praktyce aż 13 strategii tworzenia angażujących treści! Poznasz narzędzia do skracania linków oraz do udostępniania postów innych profili. Przedstawię tobie również wzór tworzenia angażującego posta, zapoznam cię z tematem hashtagów oraz możliwościami publikacji aktywnych linków. 

 

Do lekcji otrzymujesz karty pracy z podsumowaniem pomysłów na budowanie angażujących treści.