Eventy skutecznym sposobem na wzrost obrotów sklepu cz.2

Aktualizacja: mar 20

Przy planowaniu swojego eventu zastanów się przede wszystkim nad celem, który chcesz osiągnąć, oraz tematyką spotkania i formą eventu. Czy będzie to mini pokaz z modelkami, czy raczej workshop tłumaczący praktyczne zastosowanie produktów?


Jakie okazje są dobre do organizacji eventu?


  • Przedstawienie nowej marki, którą wprowadzasz do oferty sklepu. Zaangażuj tę markę do wsparcia Cię w organizacji i nagłaśniania tego spotkania. Dobrym przykładem jest marka Panache, która, organizując różne kampanie, wspiera sklepy współpracujące materiałami promocyjnymi do udekorowania wnętrza sklepu i materiałami edukacyjnymi do rozdawania gościom organizowanych wydarzeń oraz nagłaśnianiem eventów sklepów w ogólnopolskiej prasie i mediach społecznościowych. Obecnie kampania #MySize promująca linię sportowych biustonoszy Panache Sport w taki sposób wspiera bra-imprezy mające miejsce w sklepach bieliźnianych.

  • Wprowadzenie nowej kolekcji. Może to być wejście kolekcji sezonu wiosna/lato lub jesień/zima.

  • Celebrowanie świąt i okazji, takich jak np. Dzień Kobiet (bielizna kobieca), Dzień Matki (oferta dla ciężarnych i matek karmiących), Walentynki (sensualna oferta sklepowa), Karnawał (bielizna do zadań specjalnych), Różowy Październik (profilaktyka raka piersi), Moda plażowa (stroje kąpielowe).




W celu zwiększenia frekwencji możesz zaprosić do współpracy inne marki, których grupa targetowa jest podobna do Twojej. Dzięki partnerstwu wykorzystasz ich bazy klientów i kanały promocji, by zapewnić odpowiednią liczbę gości w trakcie wydarzenia. Dodatkowo, wniosą oni wartość dodaną w postaci miniprelekcji czy pokazu swoich produktów oraz usług.

Pamiętaj, aby oferować wartość – ludzie nie poświęcą swojego wieczoru tylko po to, by zjawić się na twoim evencie. Muszą mieć z niego jakąś korzyść. Mogą to być specjalistyczne, eksperckie porady, Twoje i zaproszonych partnerów. Pamiętaj jednak, aby każdy gość wyszedł z eventu z prezentem od Ciebie i od firm, które zaprosiłaś do współpracy przy tym wydarzeniu.


Najważniejszą jednak rzeczą, którą musisz zrobić, by zmienić sytuację, budować zaangażowanie wśród Twoich klientów i zwiększać sprzedaże to wyjść zza lady i zacząć nawiązywać relacje.



Jak to zrobić, by odnieść sukces? Na początek pomoże Ci moja checklista – Eventova Burza Mózgu, która możesz bezpłatnie pobrać KLIKAJĄC TUTAJ. Jest to dobry punkt wyjścia, by uporządkować sobie plan działań.


Dalej jednak potrzebujesz sprawdzonych strategii i w tym również mogę Ci pomóc.


Strategię organizacji eventów omawiam od planu do realizacji w Module Wiedzy Supermenek Biznesu dostępnym w wersji online. Wybieraj pośród Modułów Wiedzy zawierających gotowe strategie na realizację zagadnień interesujących Ciebie, które szybko i łatwo wdrożysz w życie i będziesz obserwować realne wyniki. Zapoznaj się z ofertą modułów: http://bit.ly/moduływiedzy.


Ten temat jest także częścią mojego subskrypcyjnego kursu online Supermenki biznesu PRO, w którym pomagam lokalnym biznesom rozwijać ich supermoce w zakresie zwiększania sprzedaży, budowania relacji z klientami i tworzenia marki w mediach społecznościowych.W każdym miesiącu kursantki otrzymują trzy szkolenia, materiały techniczne, ćwiczenia do wydrukowania oraz spotkanie online na żywo.


Jeżeli czujesz, że jesteś na zakręcie, nie wiesz do końca, gdzie zmierza Twój biznes, mam dla Ciebie następujące propozycje:


Zapisz się na VIPowską Listę Oczekujących do dołączenia do biznesowego kursu online Supermenki Biznesu Pro i otrzymaj powiadomienie jak tylko ruszy kolejna rejestracja. W miedzy czasie otrzymasz BIZNESOWY PREZENT. Zostaw swoje dane na stronie www.supermenkibiznesu.pl/pro.


Wolisz szkolić się w warunkach warsztatowych? Proszę bardzo! Weź udział w moich dwudniowych szkoleniach warsztatowych:


Szkolenia biznesowe


ANATOMIA SPRZEDAŻY Budowanie skutecznych relacji z klientami – 31.05.2020


SOCIAL MEDIA MARKETING w sprzedaży – 20.06–21.06.2020


Wszyscy znają mnie z tego, że jestem praktykiem i dlatego moje szkolenia i warsztaty skonstruowałam w taki sposób, żebyś – wykonując kluczowe kroki – mogła zwiększać przychody i rozwijać swój biznes.


Życzę Tobie powodzenia i licznych sukcesów płynących z organizacji eventów. Jeśli potrzebujesz wsparcia, wiesz gdzie mnie szukać ☺


Nie możesz przyjechać na warsztaty stacjonarne? Temat eventów omawiam w moim subskrypcyjnym kursie online "Supermenki biznesu PRO". Zapisz się na listę oczekujących i odbierz biznesowy prezent. Jak ruszy kolejny nabór otrzymasz powiadomienie.



52 wyświetlenia