Sprzedaż produktów fizycznych przez Internet

Ze względu na stan epidemii, który będzie polską rzeczywistością przez kolejne kilkanaście miesięcy prognozuje się, że biznesy stacjonarne zanotują znaczące spadki odwiedzalności. Jednocześnie zmienią się zakupowe nawyki części klientów, którzy według specjalistów coraz chętniej i częściej będą korzystać z zakupów online.


Wprowadzenie swojego biznesu do strefy online i czerpanie przychodów z różnych źródeł to najlepszy sposób na to, by uchronić się od kłopotów finansowych wtedy, kiedy jedno źródło zostanie ograniczone, tak jak ma to miejsce w ostatnim czasie.





Na przestrzeni marca i kwietnia w sieci zaczęły pojawiać się nowe sklepy internetowe. W krótkim czasie wiele firm stacjonarnych oferujących produkty fizyczne musiała przejść szybki kurs wdrożenia i nadrobić zaległości z cyfryzacji, by dotrzeć do swoich odbiorców poprzez świat online.


Ja także podjęłam takie kroki i ruszyłam z moim sklepem online już od drugiej połowy marca. Czy opłacało się? Bez zastanowienia mówię TAK! Dzięki strategii, którą wprowadziłam mój sklep w kwietniu odnotował prawie takie same obroty jak w kwietniu 2019! A jak było u Ciebie?

Jeśli jeszcze nie podjęłaś decyzji o drugim źródle dochodów online to najwyższy czas o tym pomyśleć. Bazując na przykładzie mojego sklepu, pod spodem zebrałam dla Ciebie kilka pomocnych informacji, które dadzą Ci jasność i usystematyzują Twoje kroki do rozpoczęcia działania online.


Ten temat omówiłam też podczas transmisji LIVE na moim profilu. Obejrzyj nagranie.