Moduł 10 - Efektywna Sprzedaż Stacjonarna
Subskrypcyjny Kurs Online
SUPERMENKI BIZNESU PRO
TYDZIEŃ
39
EFEKTYWNA SPRZEDAŻ STACJONARNA
Strategia CORE
R – RELATE – nawiąż relacje z klientami cz.1
Przechodzimy do kolejnego etapu naszej strategii CORE - budowania głębszych relacji z klientami. Nawiązywanie relacji z klientami to nic innego jak dzielenie się z nimi Twoją magią, po której będą Cię kojarzyć. Odpowiedz sobie zatem na pytanie, w jaki sposób wyrażone są wartości Twojej marki w trakcie całego procesu obsługi? Jak chciałabyś, aby klienci byli obsługiwani? Czy Twoje oczekiwania są jasne dla pracowników? W jaki sposób monitorujesz, czy standardy są właściwie utrzymane?
Do lekcji otrzymujesz ode mnie formularz Tajnego Klienta, który pomoże Tobie monitorować poziom obsługi klienta w Twoim sklepie.
Subskrypcyjny Kurs Online
SUPERMENKI BIZNESU PRO
TYDZIEŃ
40
EFEKTYWNA SPRZEDAŻ STACJONARNA
Strategia CORE
R – RELATE – nawiąż relacje z klientami cz.2
W tej lekcji nauczę Cię sprzedaży wartości produktu, a nie jego ceny. Przedstawię Ci skuteczne strategie sprzedażowe bazujące na upsellingu i cross-sellingu, dzięki którym zaoferujesz swojemu klientowi w pełni zaspakajający jego potrzeby kompletny zakup. Podsumujemy także schemat powitania, badania potrzeb i zaproszenia klienta do współpracy.
Subskrypcyjny Kurs Online
SUPERMENKI BIZNESU PRO
TYDZIEŃ
41
EFEKTYWNA SPRZEDAŻ STACJONARNA
Strategia CORE
R – RELATE – nawiąż relacje z klientami cz.3
W tym materiale przeanalizujemy strategią pomocy klientowi potwierdzenia dokonanego wyboru i efektywnego zamknięcia sprzedaży z uwzględnieniem sprzedaży przykasowej.
Subskrypcyjny Kurs Online
SUPERMENKI BIZNESU PRO
TYDZIEŃ
42
bonus
EFEKTYWNA SPRZEDAŻ STACJONARNA
Strategia CORE
E – ENGAGE – zaangażuj klientów
To już ostatnia lekcja ze strategii efektywnej sprzedaży CORE. Tym razem przeanalizujemy ostatnią literkę tej strategii, E – Engage, czyli wszystko to, co możesz zrobić, by dalej zaangażować swojego klienta do kolejnych powrotów i do polecania Twojej marki.