Moduł 12 - Rozwiązywanie problemów biznesowych

Subskrypcyjny Kurs Online

SUPERMENKI BIZNESU PRO

 

TYDZIEŃ

47

ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW BIZNESOWYCH

OBRONA CENY cz.1

Bez względu na to, co sprzedajesz, towary, czy usługi, aby osiągnąć sukces musisz być w stanie skutecznie przedstawić swoją ofertę klientom. Obrona ceny rozgrywa się bowiem od właściwej prezentacji produktu. Jeśli prezentacja jest słaba i oferta jest bardzo zbliżona do innych, dostępnych na rynku, to dla klienta będzie się liczyć tylko cena. Klient pójdzie tam, gdzie jest taniej.
 
W tej lekcji wskażę Tobie skuteczną strategię prezentacji produktu, w wyniku której klient będzie chciał kupować u Ciebie a nie u konkurencji.
 
Do lekcji dołączam też karty pracy, które pomogą Ci przełożyć przedstawioną strategię na Twoje realia.

Subskrypcyjny Kurs Online

SUPERMENKI BIZNESU PRO

 

TYDZIEŃ

48

ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW BIZNESOWYCH

OBRONA CENY cz.2

„Za drogo! W głowach wam się poprzewracało z tymi cenami!”.
 
To słowa, których sprzedawcy boją się najbardziej. Jak więc na nie odpowiedzieć, by nie stracić klienta? Czy kłócić się z nimi mówiąc: „Ale to jest wysokojakościowy produkt”?
 
Niestety, ta strategia przeważnie nie działa. Klient każdy tak przedstawiony argument traktuje jako wyzwanie do udowodnienia, że to ona właśnie ma rację.
 
W tej lekcji poznasz strategię, dzięki której Twoi klienci podejmując decyzję zakupową, będą widzieć wartość produktu i korzyści płynące z niego dla nich, a nie tylko jego cenę. 

Do lekcji dołączam karty pracy z ćwiczeniami.

Subskrypcyjny Kurs Online

SUPERMENKI BIZNESU PRO

 

TYDZIEŃ

49

ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW BIZNESOWYCH

TRUDNY KLIENT

Obsługa trudnego klienta bywa niełatwa. Czasami trzeba się zmierzyć z bardziej lub mniej uzasadnionymi roszczeniami, a zdarzeniom tym na ogół towarzyszą ogromne emocje – zarówno po stronie pracownika, jak i klienta.
 
O tym, jak postępować, gdy trafia Ci się trudny przypadek? Czy można sprawić, by konfrontacja z takimi osobami była łatwiejsza, korzystniejsza dla Twojej firmy i bardziej satysfakcjonująca dla samego klienta? Jak znaleźć profesjonalne rozwiązanie tych niełatwych dla obu stron sytuacji, dowiesz się z tej lekcji.
 
Do lekcji dołączam pdf ze wzorem strategii radzenia sobie z trudnym klientem. 

Subskrypcyjny Kurs Online

SUPERMENKI BIZNESU PRO

 

TYDZIEŃ

50

bonus

ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW BIZNESOWYCH

REKLAMACJE

Klientki w sytuacji reklamacji nauczą się od Ciebie jednej z dwóch rzeczy: tego, że Twoje zasady można łamać, albo tego, że stoisz za swoja firmą i masz jasno określone granice.
 
Z tej lekcji dowiesz się:

  • jakie informacje zamieścić w regulaminie sklepu

  • na jakiej podstawie klient może żądać reklamacji

  • jak wygląda schemat postępowania reklamacyjnego

  • kiedy klient może powołać się na wadę fizyczną jako powód reklamacji

  • jak postępować w sytuacjach, kiedy klient żąda: określonego załatwienia umowy, odstąpienia od umowy, obniżenia ceny, naprawy lub wymiany produktu

  • jak postępować w przypadku zwrotów/reklamacji przy sprzedaży online

  • jak reagować na niepochlebne komentarze w mediach społecznościowych dotyczące rozpatrzenia reklamacji niezgodnej z oczekiwaniami klienta

  • jakie są taktyczne wskazówki dla osób przyjmujących reklamacje

 
Do lekcji otrzymujesz wzór regulaminu sklepu.