Moduł 8 - Reklama w Social Media
Subskrypcyjny Kurs Online
SUPERMENKI BIZNESU PRO
TYDZIEŃ
25
SOCIAL MEDIA
REKLAMA CZ.1
PODSTAWY
W dzisiejszej lekcji omówimy podstawy, tak aby kolejne kroki były dla Ciebie jasne.
Dowiesz się:
-
Dlaczego marka, która chce angażować odbiorców, nie może bazować tylko na postach organicznych, nie opłacanych reklamą.
-
Jak skutecznie zmienić naszych fanów w klientów za pomocą budowania świadomości marki z wykorzystaniem reklam w mediach społecznościowych.
-
Jakie korzyści dla marki niesie ustawianie reklam przez Menadżera Reklam i dlaczego „przepala się kasę” ustawiając reklamy przez przycisk „Promuj Post”.
-
Jakie reklamy są dozwolone przez media społecznościowe, a czego nie można reklamować.
-
Jakie informacje możesz wyciągnąć ze statystyk Twojego profilu na Facebooku i Instagramie, by Twoje reklamy były o wiele bardziej skuteczniejsze i docierały z właściwymi przekazami do grupy Twoich idealnych klientów.
-
Jaki jest interfejs Menadżera Reklam.
-
Jakie cele reklamowe możesz ustawić.
-
Na czym polega struktura kampanii.
Subskrypcyjny Kurs Online
SUPERMENKI BIZNESU PRO
TYDZIEŃ
26
SOCIAL MEDIA
REKLAMA CZ.2
ZESTAWY REKLAM
Dzięki tej lekcji zaprzyjaźnię Cię z interfejsem Zestawu Reklam.
Przejdziemy przez następujące opcje targetowania reklam:
- dane demograficzne
- zainteresowania i zachowania
- budżet i harmonogram
- wykluczanie grup odbiorców
- połączenia
- umiejscowienie
Przejdź przez całą lekcję i przeklinaj sama wszystkie kategorie. Dzięki temu zapoznasz się z różnymi możliwościami, które będziesz mogła znaleźć właśnie w Zestawie Reklam.
Subskrypcyjny Kurs Online
SUPERMENKI BIZNESU PRO
TYDZIEŃ
27
SOCIAL MEDIA
REKLAMA CZ.3
KLONOWANIE ODBIORCÓW
Dzisiaj nauczę Cię klonować Twoich odbiorców i klientów!
Jeśli masz fanpage realnych fanów lub listę mailingową możesz zaprząc samego Facebooka, aby poszukał w swoich bazach w oparciu o setki parametrów, osoby na Facebook, które są podobne (pod szeregiem względów) do tych, którzy już coś u ciebie kupili lub zapisali się na twoją listę mailingową. Służy do tego narzędzie „Odbiorcy”). Gdy już system Facebooka przypisze do adresów e-mail profile osób, które mają konto w serwisie, możemy zlecić mu, aby poszukał dla nas w oparciu o tę bazę, osób, które są podobne do tych, które mamy na naszej liście (np. klientów).
Brzmi ciekawie?
Obejrzyj lekcję i naucz się poszerzania grupy klientów z pomocą Menadżera Reklam. 😊
Trzymam kciuki za Twój rozwój!
Subskrypcyjny Kurs Online
SUPERMENKI BIZNESU PRO
TYDZIEŃ
28
bonus
SOCIAL MEDIA
REKLAMA CZ.4
WIZUALNE KREACJE
Czas wakacji nie jest najlepszym okresem do live'ów więc zamiast naszego tradycyjnego spotkania nagrałam dla ciebie lekcję.
Z tej lekcji dowiesz się, jak stworzyć ostatni element ustawiania kampanii reklamowej – jej wizualną kreację. Pokażę CI, jak możesz wypromować istniejący post lub stworzyć całkiem nowy z poziomu menadżera reklam. Dowiesz się też, jak sprawdzać czy reklama wyświetla się właściwie na różnych platformach.
Po skończeniu tej lekcji będziesz w stanie ustawić całą reklamę od początku do końca. Trzymam kciuki za to, by Twoje reklamy przyciągały jak największą ilość obserwujących i przekształcały ich w klientów!