Moduł 3 - Email marketing

Subskrypcyjny Kurs Online

SUPERMENKI BIZNESU PRO

 

TYDZIEŃ

09

email marketing

FUNDAMENTY EMAIL MARKETINGU

Czy wiesz, że dzięki newsletterowi możesz najłatwiej, bezpośrednio (prosto do skrzynki mailowej) dotrzeć do osób, które polubiły to, co robisz?  I najprawdopodobniej, na te osoby możesz najbardziej liczyć w dalszym rozwoju Twojej marki – to jej najlepsi ambasadorzy! 

  

Emaile, w odróżnieniu od organicznych postów w mediach społecznościowych, dostarczane są w ponad 90% adresów emailowych z Twojej listy mailingowej. W przypadku nieopłacanych dobrze ustawioną reklamą postów na Facebooku czy Instagramie, dostarczalność tych treści do Twoich fanów wynosi zaledwie kilka procent ☹. Dlatego ważne jest, aby zbierać listę emaili Twoich istniejących i potencjalnych klientów, czyli listę osób zainteresowanych Twoją marką, które miały już z nią jakiś kontakt, zaufały jej i dały Ci swoje dane do utrzymywania dalszego kontaktu. 

Z dzisiejszej lekcji dowiesz się:

  • Po co zbierać i wysyłać emaile?

  • Jakie elementy tworzą na dobrą strategię mailingową?

  • Jak zbudować angażujący newsletter?

  • Jak zbierać adresy mailingowe?

  • Co powinnaś wiedzieć o statystykach?

Subskrypcyjny Kurs Online

SUPERMENKI BIZNESU PRO

 

TYDZIEŃ

10

EMAIL MARKETING

SUPERLISTA MAILINGOWA,
KTÓRA SPRZEDAJE

 

 

W tej lekcji skupimy się na sposobach na zbieranie emaili przez media społecznościowe i przez to powiększanie grupy osób, do których trafiamy z naszą ofertą i naszym przesłaniem. Abyśmy byli w stanie to osiągnąć to wpierw musimy zrozumieć, kim jest nasz klient, aby poznać jego problemy i odnieść się do nich w prezentacji naszej oferty. Otwórz lekcję i dowiedz się, kto jest Twoim idealnym klientem, jakich treści użyć i co oferować mu jako prezent na zachętę, by zainteresował się Twoją marką. 
 
Do lekcji otrzymujesz także karty pracy, które pozwolą Ci ułożyć właściwą komunikację, przemawiającą do Twoich idealnych klientów i zachęcającą ich do pobrania Twojego bezpłatnego prezentu w zamian za zostawienie Tobie swojego emaila.

Subskrypcyjny Kurs Online

SUPERMENKI BIZNESU PRO

 

TYDZIEŃ

11

email marketing

METODY NA POSZERZANIE
LISTY MAILINGOWEJ

Wiele osób poświęca mnóstwo czasu, pieniędzy i energii na działania w mediach społecznościowych. Nie zwracają jednak uwagi na to, że profile na Facebooku nie należą do nich. Nie możemy przewidzieć, na jakich zasadach będziemy mogli korzystać z platform społecznościowych na przykład za rok. Myśl o przyszłości i kieruj Twoje nowe i istniejące kontakty z Facebooka i Instagrama na własne formularze zapisu, które należą do Ciebie.
 
W tej technicznej lekcji nauczysz się jakie narzędzia stosować, by automatycznie zbierać wartościowe kontakty, które następnie przez angażujące newslettery zmienisz w lojalnych klientów. 
 
Codziennie tysiące osób dołącza do różnych list mailingowych, a potem dokonuje cyklicznych zakupów. Ta lekcja w klarowny sposób pokaże Tobie jak to zrobić. Nauczę Cię jak osadzać Twoje bezpłatne materiały, które będziesz następnie oferować na stronach zapisu (landing page) w zamian za otrzymanie adresu email osoby, która zainteresowała się tym, czym się zajmujesz zawodowo.

Nauczysz się osadzania bezpłatnych materiałów na Google Drive, założenia konta na MailChimp i importu Twoich kontaktów emailowych, podstawy tworzenia wzoru emaila do klientów, tworzenia landing page (stron zapisu) na MailChimp.